سلامتی و سرگرمی

سرگرمی و ارتقا سلامتی

سلامتی و سرگرمی

سرگرمی و ارتقا سلامتی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

3 دلیل اصلی مرگ مردان ایرانی چیست؟

اولین قدم این است که بپذیرید که شریک زندگی شما فوت کرده است و به خودتان فرصت غم و اندوه را بدهید. در این مقاله ، پنج نکته را برای کمک به شما در کنار آمدن با مرگ شریک زندگی خود کشف کنید.

وقتی شریک زندگی شما درگذشت ، لازم نیست که از یک شخص بسیار خاص در زندگی خداحافظی کنید. همچنین باید با گذشته ، حال و آینده خود کنار هم خداحافظی کنید. شما باید از برنامه های زندگی خود ، پروژه های مشترک ، تجربیات فراموش نشدنی ، لحظه های خاص و خاطرات از جمله موارد دیگر خداحافظی کنید. غلبه بر همه اینها آسان نیست. برای عزاداری به زمان احتیاج دارید و دردناک خواهد بود. با این حال ، غلبه بر مرگ همسرتان مهم است زیرا زندگی شما همچنان ادامه دارد.

مرگ شریک زندگی شما

چگونه می توانید بر مرگ یک دوست عزیز غلبه کنید؟ چگونه می توانید بر مرگ شریک زندگی ، دوست خود ، معشوق و همدستان خود غلبه کنید؟ اگرچه به نظر غیرممکن است ، اما اینطور نیست.

هر شخص متفاوت است و با خسارت و اندوه متفاوت برخورد می کند. با این حال ، واقعیت این است که دستورالعمل ها و تکنیک های خاصی می توانند به شما کمک کنند سلامتی خود را بر مرگ همسرتان غلبه کنید.

ناگزیر باید این نکته را در نظر داشته باشید که باید زخم را ببندید . در غیر این صورت ، شما به درستی عزاداری نخواهید کرد که این امر ممکن است باعث ایجاد مشکلات بعدی از جمله فوبیا ، ترس ، ناامنی و عدم توانایی سازش شود.

عزاداری: زمان و صبر

مردی اندوهگین

هر شخص به روشی متفاوت عزاداری می کند. بعضی از افراد بیشتر از دیگران عزاداری می کنند.

اندوه یک واکنش جسمی ، عاطفی و اجتماعی در مورد مرگ شخصی است که شما دوستش داشتید. بسته به هر فرد ، واکنش کم و بیش شدید خواهد بود ، برخی خصوصیات یا سایر موارد را خواهد داشت و کم و بیش زمان می برد.

با این حال ، زمان همیشه ضروری است. یعنی باید به خود وقت بدهید ، باید درک کنید که آن چه اتفاق افتاده کار ساده ای نیست و باید این را نیز درک کنید که باید با خود مهربان باشید.

به یاد داشته باشید که عزاداری یک تجربه ضروری - هر چند دشوار است. بنابراین ، باید درک کنید که درد و زخمی وجود دارد که باید بهبود یابد. شما باید با خود مهربان باشید و به او زمان لازم برای بهبودی را بدهید. شما باید درد و غم را تجربه کنید.

در این رابطه ، موارد مختلفی که برای بهبودی باید انجام دهید :

  • ضرر را بپذیر.
  • رنج می برم
  • بدون شخصی که درگذشت ، زندگی جدید خود را تنظیم کنید.
  • خود را از انرژی فرد متوفی جدا کنید (به طور عادی در مورد آنها صحبت کنید ، دوستی سالم برقرار کنید ، یاد بگیرید که دوباره دوست داشته باشید ، با دیگران ارتباط برقرار کنید و غیره)

علاوه بر این ، کارشناسان اظهار داشتند که عزاداری به طور معمول 18 ماه به طول می انجامد. اگر بعد از این مدت غم و اندوه و درد شما هنوز بیش از حد است ، ممکن است نیاز به کمک حرفه ای داشته باشید. با این حال ، همانطور که در بالا گفتیم ، همه متفاوت هستند.

این مقاله ممکن است شما را مورد علاقه قرار دهد:  پنج عادت برای سلامت روانی خوب

از صحبت کردن در مورد او نترسید

شما باید زندگی عادی خود را از سر بگیرید. شما باید از آنچه اتفاق افتاده است حرکت کنید و به این واقعیت توجه کنید که اکنون سرنوشت دیگری دارید. با این حال ، کسی که درگذشت ، قلب ، روزها و ساعتهای شما را پر کرده است. بنابراین ، آنها همیشه بخشی از خاطرات شما خواهند بود.

بنابراین ، اگرچه برای چند ماه اول دردناک خواهد بود ، اما به تدریج مجبور خواهید بود که خاطره شریک زندگی خود را در تاریخ شخصی خود ادغام کنید. آنها همیشه بخشی از زندگی شما خواهند بود ، شما چه کسی هستید و چگونه هستید.

بنابراین ، در مورد احساسات خود و آن شخص خاص که دیگر در اینجا نیست صحبت کنید. درباره چگونگی آنها ، کارهایی که با هم کردید و تجربیاتی که به اشتراک گذاشتید ، صحبت کنید. این به شما کمک می کند تا التیام یابد.

آینده جدید خود را بعد از مرگ شریک زندگی خود تجسم کنید

دستانی که دارند

با تجسم آینده و اهداف خود و به خاطر سپردن اینکه آنها را برای شخص محبوب خود انجام می دهید ، با این مرحله جدید از زندگی خود روبرو شوید.

مرگ اجتناب ناپذیر است . هیچ کاری در مورد آن وجود ندارد. بنابراین تنها گزینه پذیرش آن دیر یا زود است.

با این حال ، همانطور که در بالا خاطرنشان کردیم ، مسئله مقابله با مرگ شریک زندگی شما این است که به همراه شخصی که دوستش داشتید ، رویاها ، انتظارات ، برنامه ها و سالهای مشترک ممکن است با آنها نیز درگذشت. این امر شما را مجبور می کند تا دوباره به آنچه فکر می کنید آینده شما باشد بپردازید و آن را به روشی کاملاً متفاوت تجسم کنید.

بنابراین ، برای اینکه بتوانید بر مرگ عزیزش غلبه کنید ، باید بتوانید آن آینده جدید را تجسم کنید. برای این کار ، لازم نیست که بقیه زندگی خود را به یک روش یا دیگری تصور کنید. می توانید با اهداف کوتاه مدت شروع کنید و به تدریج خود را به سمت آینده پروژه کنید.

ما توصیه می کنیم که بخوانید: بیاموزید که چگونه یک کیک زنجبیل خوشمزه درست کنید

به تدریج کارهایی را که دوست دارید انجام دهید

در ماه های اول عزاداری ، ایده انجام فعالیتهایی که قبلاً با همسفر خود درگذشته انجام داده اید می تواند بسیار دردناک باشد. در واقع ، اندوه و ناراحتی باعث می شود فعالیتهایی که قبلاً عاشق آنها بودید ، دردناک به نظر برسد.

با این حال ، باید به تدریج کارهایی را انجام دهید که باعث می شود احساس زنده بودن کنید . شما باید بتوانید وقتی کارهایی را انجام می دهید که همیشه دوست دارید انجام دهید و باعث شده است که احساس خوبی داشته باشید ، دوباره احساس لذت کنید.

به این معنا ، باید به تدریج درک کنید که بدون شریک زندگی شما یکسان نخواهد بود. با این حال ، به یاد داشته باشید که می توانید یک بار دیگر از آن فعالیت ها لذت ببرید و آنها حتی می توانند به شما در بهتر شدن احساس کمک کنند. همچنین ، شما باید به تدریج حافظه شخصی را که از دست داده اید در فعالیتهایی که دوست دارید بگنجانید .

شما حق و تعهد دارید که دوباره از زندگی لذت ببرید.

در صورت لزوم به دنبال کمک حرفه ای باشید

زنی که در درمان است.

روان درمانی درمانی به شما در مدیریت احساسات خود در طی فرایند اندوه کمک می کند و شما را راهنمایی می کند تا راه را آسان تر پیدا کنید.

اگرچه تلاش می کنید ، ممکن است قبول و یا غلبه بر اندوه مرگ مرد شریک زندگی برای شما هنوز هم سخت باشد. بنابراین ، برای یافتن کمک های حرفه ای برای مقابله با آن دریغ نکنید . مشاوره غم و اندوه می تواند به شما در رسیدن به ضرر کمک کند و بتوانید زندگی عادی خود را از سر بگیرید.

در آخر ، به یاد داشته باشید که عزاداری روشی عادی و ضروری است که دردناک است و برطرف کردن آن آسان نیست. این موضوع را در نظر داشته باشید و به خودتان فرصت و صبر دهید تا ضرر را بپذیرید ، اندوهگین کنید ، به تدریج آنچه را که در داستان شخصی شما اتفاق افتاده است ادغام کنید و در نهایت بر ضرر غلبه کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی